mandag 13. juni 2016

CADHP2 Dag 16

Det tok jaggu tid å bli ferdig med rendringen av hele animasjonen, men sist lørdag formiddag var den endelig ferdig, da hadde jeg mistet 18-20 timer pga krasj.
Men, nå er vi endelig klar for post produksjonen så da blir det forhåpentlig litt bedre. Det jeg nå er fullstendig klar over er at jeg trenger mye øving i Photoshop, jeg har ett stort forbedrinsg potensiale der fordi det er ett program jeg aldri har brydd meg om før jeg begynte på dette kurset, er også en type program jeg ikke har stor interesse for heller.
Men i alle fall så har jeg gjort ferdig de ni bildene som skulle pyntes på. Det er ikke mye mere å si om dette enn at jeg kan vise dere ett par før og etter bilder. Hytte eieren har forsynt meg med bilder fra Langsund som jeg setter inn i bakgrunnen, og med hjelp av bildene jeg har fra innsiden av hytta så prøver jeg å plassere bakgrunnen slik at det er mest mulig nøyaktig i forhold til virkeligheten. Utvendig var det ett helt annet ballspill, der måtte jeg bare prøve å jukse til noe slik at  det ser naturlig ut. Det er lettere å jobbe med interiør enn som med eksteriør, uansett hva program du holder på med.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar